Iata un exemplu diferit de advertising pentru turism

Culori puternice, oameni fericiți, obiective turistice grandioase, insule izolate, mare albastră, nisip fin, băuturi răcoritoare… toate aceste elemente sunt folosite până la refuz de agențiile de turism, de hoteluri și resorturi fel de fel în campaniile lor. Toate în afară de un grup de hoteluri care se pare că s-a săturat de clișee și dorește să facă un pas în fața rivalilor din domeniu.

Small Luxury Hotels of the World va desfășura în 2016 o campanie de promovare alcătuită exclusiv din printuri cu text only. Ei o numesc o campanie de „Unadvertise”.

unadvertise

Foarte interesantă alegerea, mai ales că se adresează persoanelor deschise la noi posibilități, care nu se lasă duse de nas atât de ușor când vine vorba de alegerea concediului perfect:

„It’s too easy to pick out an incredible image of a hotel and put a logo on it. With this campaign we were looking to strike a chord with our independently minded guests, to really show the personal and authentic experience that staying at any one of our independently spirited hotels can offer.” – Tim Davis, Vicepreședinte Marketing

Printurile au fost realizate de agenția McCann Bristol, Marea Britanie.

unadvertise

unadvertise

 

Sursa foto.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s