O campanie outdoor misto semnata Telekom  Ungaria si Orchestra din Budapesta

Orchestra din Budapesta este una dintre cele mai cunoscute din Europa. Acest fapt nu schimbă totuși percepția tinerilor cu privire la concertele clasice. De aici și nevoia orchestrei de a schimba acest aspect.

Pentru a îi îndemna pe tineri să participe la recitaluri, Telekom Ungaria și agenția Isobar au amplasat în centrul Budapestei un panou digital prin intermediul căruia trecătorii pot dirija orchestra. Conectând telefoanele de tip smartphone la panou,  aceștia pot stabili propriul tempo în dirijare.

În plus, trecătorii care participă la campanie primesc un discount la achiziționarea biletelor pentru următorul concert al orchestrei. Interesantă idea. 😀

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s