După Facebook şi Pepsi va folosi emoticoane în această vară

După toată nebunia cu introducerea noilor butoane de like de pe Facebook, am dat peste un articol în care este prezentată campania din această vară a brandului Pepsi. Campania „Say It with Pepsi” va fi reprezentată de ambalaje amuzante, cu emoticoane care mai de care mai funny. Aminteşte cumva de campania celor de la Coca-Cola, cu numele de pe sticle, nu? Dar asta e mai mişto, după mine. 😛

Sticlele #PepsiMoji au apărut pentru prima dată în vara anului trecut în Canada şi vor ajunge în SUA şi în alte 100 de ţări în timpul acestei veri. Se pare că această campanie va merge dincolo de ambalaje şi va include şi o colaborare de modă cu Jeremy Scott și un parteneriat cu UEFA.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s