Castiga Leonardo DiCaprio Oscarul anul acesta? Ei sunt preferatii mei la categoriile mari

pronostic_premii_oscar_2016

Weekendul Galei Oscar a venit și, ca în niciun an, am reușit să văd toate filmele nominalizate la categoriile mari. Cea de-a 88-a ediție va avea loc în noaptea de 28 spre 29 februarie la noi și va fi difuzată pe Digi24 și Digi Film: ”Sosirea vedetelor pe covorul roșu, predicțiile specialiștilor și Gala prezentată de Chris Rock sunt, LIVE, pe Digi24 și Digi Film, de la ora 01:20 noaptea și până în jurul orei 6 dimineața, ora României,” potrivit unui comunicat de presă rcs-rds.ro.

Fără nicio îndoială, eu cred că Leo va câștiga mult râvnitul Oscar pentru rolul dificil pe care l-a interpretat în The Revenant. Întreaga sa carieră este alcătuită din roluri pentru care trebuia să câștige deja o statuetă. Acum, mai mult ca niciodată, toată lumea așteaptă să se întâmple minunea și Leo să plece acasă cu statueta. Da, știu, am râs cu toții de meme-urile ce au circulat pe internet în ultima vreme pe seama lui. S-a spus că Oscarul îi va fi oferit anul acesta doar din simpatie pentru lupta grea dusă cu ursul, pentru frigul îndurat sau pentru mormăielile din film. Trebuie însă să recunoaștem că rolul a fost unul intens și că transmite prin interpretarea lui mult mai multe.

Referitor la celelalte categorii, preferații mei sunt:

La Best Picture – The Revenant: Filmul este minunat, cadrele surprinse de Inarritu sunt geniale, interpretarea lui Leo m-a captivat și intrigat în același timp. De coloana sonoră nici nu mai zic. Mi-au plăcut și Room, Spotlight, Brooklyn și Mad Max, dar sunt de părere că doar Spotlight ar putea avea ceva șanse să fure Oscarul.

La Best Actor – Leonardo DiCaprio: Înainte să văd The Revenant, eram de părere că Eddie Redmaye va câștiga premiul pentru rolul din The Danish Girl. Dar nu se va întâmpla asta.

La Best Actress – Brie Larson: doamne cum a putut să joace fata asta în film. A reușit să îmi transmită o așa stare, încât în prima oră, am simțit că sunt și eu acolo cu ei. După, m-am mai relaxat, dar tristețea pe care o transmite, apasă privitorul. Nici rolurile pe care le-au interpretat Jennifer Lawrence (în Joy) și Saoirse Ronan (în Brooklyn) nu sunt departe de statuetă, dar consider că Brie Larson a demonstrat mai multe.

La Directing – Alejandro G. Inarritu: nu am nicio îndoială. Și, cu această ocazie, va deveni cel de-al treilea regizor, care câștigă două Oscaruri consecutive, după John Ford și Joseph L. Mankiewicz. Consider că doar George Miller, cu Mad Max: Fury Road și Lenny Abrahamson, cu Room, îi pot sufla premiul. Dar puțin probabil.

La Supporting Actress – Alicia Vikander:  un nume de urmărit în anii următori. Mi-a plăcut mult interpretarea ei din The Danish Girl. Totuși, locul ei era printre nominalizările la categoria cea mai bună actriță. Doar Kate Winslet (Steve Jobs) sau Rooney Mara (Carol) ar putea să o bată.  

La Supporting Actor – Sylvester Stallone: după 39 de ani de la prima nominalizare pentru rolul din Rocky, Stallone a jucat foarte bine în Creed și merită și un Oscar, pe lângă Globul de Aur câștigat în ianuarie.

Voi ce spuneți? Câștigă Leo Oscarul sau nu? Ce preferați aveți?

P.S: Am dat peste un joculeț prin are Leo poate fi ajutat să câștige Oscarul. Vă puteți distra aici. Dar vă anunț că Lady Gaga e foarte competitivă. :))

 

Sursa foto.

Un comentariu

Lasă un răspuns

