Iata cum poate fi transformata o greseala de Photoshop intr-o reclama buna

Ne-am obișnuit de ceva timp cu reclamele amuzante ale celor de la Snickers  cu sloganul ”Nu ești tu atunci când ți-e foame”. După sportivi, samurai sau tipi obișnuiți, a venit rândul celor de la creație să fie puși în ipostaza ”flămânzilor” printr-un ad smart.

Sub sloganul ”Photo retouchers get confused when they`re hungry”, print-ul lansat de ei are intenționat 11 greșeli de Photoshop. Le poți identifica pe toate? 😀

snickers-reclama-photoshop-

Sursa foto.

Anunțuri

Un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s