Cele mai bune idei ne vin la dus

O agenţie de advertising îi promovează pe alţii. Cum devine ea însăşi cunoscută? Simplu: îşi creează o cameră de (b)rainstorming, pentru că, ştim cu toţii, ideile cele mai bune vin la duş. Da, exact! O cameră dotată cu duş unde creativii să fie „trăzniţi” de idei geniale în timpul şedinţelor. Ingenios? Mai degrabă risipă de apă. 🙂

Agenţia Nail a creat o astfel de cameră. Probabil că cineva din echipă a avut ideea, bineînţeles, la duş.

Sursa foto.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s