Cea mai frumoasa reclama de Craciun

În ultimele săptămâni, reclamele de Crăciun au fost în centrul atenţiei. Într-o zi se vorbea cu însufleţire despre una, pentru ca peste câteva zile să fie detronată de alta, mai frumos realizată şi cu un mesaj mai emoţionant.

Aşteptate cu nerăbdare, toate reclamele au răspândit în acest an conceptul de a dărui şi de a petrece sărbătorile alături de cei dragi. Topul meu arată aşa:

Locul 1 – Edeka

Cea mai emoţionantă reclamă din acest an este cea realizată de Edeka, un lanţ de supermarket-uri nemţesc. Lansată pe 28 noiembrie, reclama are 41 de milioane de vizualizări şi prezintă povestea unui tată singur care îşi înscenează moartea pentru a strânge toată familia în jurul mesei de sărbători. La ce trebuie să recurgem câteodată pentru ca cei dragi să ne fie alături…

 

Locul 2 – Sainsbury

Reclama companiei Sainsbury are peste 23 de milioane de vizualizări. Mog, pisica familiei Thomas, este personajul principal al spotului, unul extrem de îndrăgit de britanici. După ce aproape distruge casa stăpânilor din greşeală, Mog salvează ziua de Crăciun şi devine eroină. Extrem de simpatică, nu?

 

Locul 3 – John Lewis

Reclama mult-aşteptată a lui John Lewis, „Man on the Moon”, a fost votată ca fiind cea mai frumoasă din ultimii ani. Lily observă prin telescop un bătrân singur pe Lună şi face tot posibilul să îi trimită un mesaj, să îi arate că nu este singur. Mie nu mi-a plăcut atât de mult. Da, transmite un mesaj frumos, că nimic nu este imposibil de sărbători, dar în alţi ani John Lewis a realizat reclame şi mai frumoase.


Locul 4 – Scrabble

Reclama de Crăciun „Anagram Christmas” a celor de la Scrabble, este foarte draguţă. Plus că sunt şi mai subiectivă deoarece îmi place mult jocul. Centrul poveştii este reprezentat de anagramele care transformă răul în bine cu ajutorul căţelului salvat de tată: „Violence” devine „Nice Love”, „Silent” devine „Listen” etc.

 

Locul 5 – Loteria spaniolă

Loteria spaniolă a ales să promoveze extragerea de sărbători printr-un filmuleţ de 3 minute realizat de Pixar. În el este prezentată povestea lui Justino, paznic de noapte pentru o fabrică de manechine. Din cauza singurătăţii, îşi petrece timpul pregătind tot felul de surprize pentru angajaţii fabricii. Gesturile sale nu rămân nerăsplătite. 🙂

 

Bonus: „Have a break. Have a KitKat”

Cei de la KitKat au realizat un fel de anti-reclamă de Crăciun, în sensul în care video-ul este blank, fără logo, doar cu o voce care ne întreabă dacă „just absolutely nothing isn’t nice for a change”. Brandul Nestlé a dat dovadă de curaj alegând să se diferenţieze de celelalte reclame prin … nimic. Dar hai că nu e chiar nimic, e o pauză de relaxare cu un KitKat. 😀

 

Care ţi-a plăcut cel mai mult? 🙂

 

Sursa foto.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s