Tutorial – Cum sa faci o esarfa infinita

Îmi plac foarte mult eşarfele colorate, cred că am spus-o de nenumărate ori. Am o colecţie destul de mare pe care încep să o port cum vine toamna.

Îmi place foarte mult şi site-ul Handimania, o colecţie de tutoriale şi ghiduri foto-video pentru iubitorii de handmade şi de obiecte DIY (Do it yourself). Atenţie: poate crea dependenţă! 🙂 La mine aşa a fost. Sunt foarte, foarte multe idei mişto de pus în aplicare, super simple de realizat şi nu trece o săptămână fără să mai arunc un ochi peste ultimele articole postate.

Las mai jos un ghid pentru realizarea unei eşarfe „infinite” (cea circulară, care se înfăşoară de 2-3 ori după gât). Trebuie să încerc şi eu metoda asta genială pentru că la tricotat cu andrele nu prea mă descurc. Plus că pare foarte fun. Dacă o să-mi iasă una faină din prima, aventura tricotatului cu mâinile începe. 😀

Lasă un răspuns

