Conferinta 11even Experiences Brasov, live blogging – partea 2

Conferinţa 11even Experiences Braşov continuă. Despre ce s-a întâmplat în Panelul 1 puteţi citi aici. Începe, în câteva momente, Panelul 2. Pe listă, următorii speakeri: Aliz Kosza, Victor Miron, Ioana Voicu, Alina Zară, Lorand Balint (Boţi) şi Liviu Mihaiu, invitatul special al serii.

 ***

Cel de-al 7-lea speaker pe lista conferinţei este Aliz Koza, una din cele mai experimentate femei de business din România. Are o experienţă de management de peste 20 de ani, în companii precum: MOL România, Fabryo Corporation sau Kraft Jacobs Suchard. Astăzi ne vorbeşte despre „11 poveşti sincronice din viaţa mea”.

50% într-o strategie de business sunt emoţiile. O strategie nu funcţionează dacă nu are incluse emoţiile în ea. Crede că banii nu aduc fericirea, dar fericirea, cu siguranţă, aduce banii. 🙂

„Sincronicităţile sunt evenimente cu sens personal sau colectiv, fără o legătură cauzală: unul petrecut în interiorul nostru (vis, imagine, viziune), celălalt petrecut în viaţa reală, în prezent sau viitor.

10245556_757661107588586_1318270238813142870_n

Lucrurile vin din interiorul nostru, de aceea este important să ne ascultăm vocea interioară. Avem o tendinţă mare de a neglija acea voce. Ceea ce este greşit. 🙂

Sincronicităţile nu sunt doar nişte simple coincidenţe. Sunt în noi. Intuiţia nu ne înşală niciodată. Ea este calea noastră unică care ne fereşte să intrăm în derivă pentru că încercăm în permanenţă să îi copiem pe alţii. 🙂

Treceţi la acţiune! Doar semnele lăuntrice ne confirmă că suntem pe drumul cel bun!

 ***

Următorul invitat este Victor Miron.

Victor Miron are la activ campania de promovare a bunelor maniere în trafic pedrumulcelbun.ro, comunitatea de consum colaborativ UseTogether sau aplicaţia de mobil appFavorit.

„Mie îmi place să pierd timpul. Zilnic, o oră, citind. Găsesc soluţii mult mai eficace făcând acest lucru.”

A realizat o campanie super-tare, „Cu cărţile pe faţă”: o simplă poză de profil pe Facebook, cu cartea pe care o citeşte în acel moment. Exemplu de ştiri apărute în presă în urma campaniei: „Primul service auto din Cluj care îţi dă la schimb o carte cât ai maşina la reparat” sau „Când cărţile te scutesc de bilet. Grădina Botanică unde azi se intră gratuit dacă ai o carte cu tine.”

Până şi Andi Moisescu a purtat într-un episod Apropo TV un tricou cu fraza „Book selfie is the new selfie.” 😀

Alta campanie tare: „Dacă aştepţi un semn pentru a citi, acesta este semnul.” (referitor la un semn de carte ascuns pe undeva printre scaune). :))

10320579_757670227587674_4713785678307302198_n

Recomandarea serii: http://www.cartilepefata.ro.

***

Next on the list: Ioana Voicu.

Ioana Voicu este cea mai tânără dintre invitaţii de la 11even Experiences Braşov. Pasionată de fashion şi deţinătoarea blog-ului Mauvert, ea va sublinia importanţa imaginii personale pentru a dobândi încredere în sine şi va povesti despre bucuria de a găsi inspiraţie oriunde. „Nu ne-am născut egali. Din fericire.”

 Mie îmi plac oamenii care se prezintă frumos în faţa lumii. Care sunt diferiţi. 🙂

Fiecare vrem să transmitem ceva despre noi, despre felul în care suntem, şi prin haine, căci şi despre asta este vorba.  Oricât am crede că nu spunem ceva prin haine, inevitabil tot se întamplă.

10375952_757676480920382_3712457077833277627_n

„Mie mi-a plăcut întotdeauna să vorbesc pozitiv despre oameni. Asta facem la Mauvert.com. Aducem ceva nou în atenţia oamenilor, astfel incât ei să integreze în stilul lor personal, elemente la care nu s-ar fi gândit înainte.”

Să zâmbeşti, să rămâi pozitiv şi să nu îţi fie ruşine să întrebi atunci când nu ştii ceva. 🙂

***

Cel de-al 10-lea speaker: Alina Zară.

Alina Zară este următorul speaker al panelului. Alina este iniţiator şi coordonator al proiectelor social-educaţional-culturale „Muzeul de Pânze şi Poveşti” şi “Mândra Chic”. În cele 11 minute va vorbi despre cele „11 bucurii” pe care viaţa i le-a oferit, de când a ales să devina căutătoarea de comori din Ţara Făgăraşului.

Cele 11 bucurii sunt simple: Dumnezeu, Neamul ei, Drapelul României, Suveica bunicii, Muzeul de pânză şi poveşti, „Copiii mei”, Tricourile Mândra Chic („Fii tare ca o stâncă, nu uita că eşti româncă” – un exemplu de text de pe tricou), Colţul românesc, Fundaţia Comunitară Ţara Făgăraşului, Inelul de logodnă. 🙂

„Educaţia este singurul lucru care ne poate salva în momentul acesta. Nu contează unde eşti, ci contează să ai deschidere, bun simţ.”

Bunica ei avea o vorbă: „Sufletul nostru este o traistă. Fiecare este responsabil pentru ce pune în ea pentru a trece de vămile văzduhului, când va fi cazul.”

10299129_757684520919578_3994738843528314753_n

 ***

Şi, number 11: Boţi.

Lorand Balint, Boţi pentru cei care îl ştiu, este Managing Director al Leo Burnett & Target. Ne va încânta în cele 11 minute prin discursul „You’ll never walk alone!”, construit pe  baza experienţelor dobândite în mai mult de 13 ani de experienţă în publicitate şi comunicare.

1797448_757686690919361_2421918607827712397_n

Vorbeşte despre campania de fotbal între agenţii la care a participat şi echipa Leo Burnett: lansare echipa, video de prezentare cu imnul celor de la Celtics („You`ll never walk alone”). Băieţii au pierdut, dar atmosfera dintre colegi, din agenţie, a fost foarte mişto.

Exemplu de rezultat al implicării agenţiei în campanie: sunt satisfăcut cu locul de muncă (95%). Concluzia: Companiile = Oameni. 😀

 ***

Urmează invitatul serii, Liviu Mihaiu. A început bine de tot: „Când vezi atâta emoţie în sală, oameni fericiţi, poveşti super, trebuie să mergi să faci pipi înainte.” :))

Liviu Mihaiu este unul dintre formatorii de opinie reper în societatea românească. Membru fondator al „Academia Caţavencu”,  publisher Tabu din 2004,  iniţiator al postului „Radio Guerrilla”.

„Neamul românesc este una dintre marile mele pasiuni.” Liviu vorbeşte despre Parcul Natural Văcăreşti, un obiectiv de (mare) utilitate publică. Prima arie naturală protejată din Bucureşti.

„Sunt un om care construieşte, dar care şi se opune.”

„Ştiţi bancul cu ardeleanul care pierde trenul? No, ce fain e să ai lucrul tău.” :))

10426759_757692897585407_2115089599569411965_n

Bucureştiul a pierdut jumătate din spaţiile sale verzi în 24 de ani. Este unul dintre cele mai poluate oraşe din România. Un proiect care a început cu o fotografie şi va sfârşi drept entitatea cea mai vizitată din Bucureşti. Va depăşi Casa Poporului.

1607002_757694787585218_7561039827560567962_n

 

Digul betonat a protejat aria naturală a zonei. Măcar atât.

Pe scurt: Delta Bucureştiului. O oază într-un deşert de beton.

National Geographic România a prezentat ideea parcului natural într-un număr din 2012. Academia Română şi-a dat acordul pentru înfiinţarea Parcului Natural Văcăreşti. 🙂

„Schimbarea vine odată cu noi toţi. Vine de jos, nu de sus.” 😀

 ***

Din păcate, din cauza timpului, sesiunea a doua de Q&A nu a mai avut loc. Nimeni nu a simţit lipsa acesteia, deoarece am rămas fascinaţi de povestea domnului Mihaiu.

***

Pe scurt, acesta a fost desfăşurătorul 11even Experiences Braşov. 🙂

Sper că am reuşit să sintetizez cele mai importante exemple pozitive, sfaturi şi poveşti din această seară. A fost awesome. 😀

Felicitări organizatorilor! Keep up the good work pentru cât mai multe evenimente reuţite! 🙂

Sursa foto.

Anunțuri

2 comentarii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s