De cand nu ai mai fost la teatru? Trupa Arca te invita la „Colonelul si Pasarile”

Venind de la muncă acum două săptămâni, m-am întâlnit în scara blocului cu Laura, vecina mea. Mergea la o repetiţie cu trupa de teatru. „Ce tare! Ce piesă? Când? Unde?” Nu am apucat să vorbim mai pe îndelete pentru că se grăbea, dar mi-a spus entuziasmată că e pe 8 mai şi că vor da drumul la promovarea ei în curând. Când am văzut despre ce piesă este vorba, am ştiut că spectacolul este musai de trecut în agendă.

Poti vedea piesa „Colonelul şi Păsările”, jucată de Trupa „Arca”, joi, 8 mai 2014, la Casa Armatei. De la ora 19.00. 🙂

Intrarea este liberă! 

Trupa Arca te invita la „Colonelul si Pasarile”

Sursa foto.

Lasă un răspuns

