Keep Fighting, Schumi!

Viata este nedreapta. Am auzit asta, am vazut asta si am trait-o pe pielea mea de multe ori.

Aseara mi-a demonstrat-o din nou cand am vazut stirea pe Facebook.

Michael Schumacher este in coma in urma unui accident petrecut la schi in Alpii Francezi. Azi, in urma unei conferinte de presa, doctorii au informat mass-media ca situatia este in continuare critica, dupa doua interventii chirurgicale:

“Doctors treating Michael Schumacher refused Monday to predict the outcome for the former Formula One driver, saying they were taking his very critical head injury „hour by hour” following his ski accident.

Chief anesthesiologist Jean-Francois Payen told reporters that the seven-time champion is still in a medically induced coma. He said the medical team was focusing only on his current condition.” (sursa aici.)

Ultimele 2 zile din an nu se lasa si tin neaparat sa ma intristeze si ele.

 ***

Am aflat prima data de Formula 1 in generala. Tata incepuse o discutie despre ultima cursa cu prietenul lui. Il laudau pe Michael Schumacher pentru victorie si erau siguri ca va castiga titlul de campion in acel an. Curioasa, m-am bagat si eu in dialogul lor. Mi-au povestit ce este competitia, cum se desfasoara cursele, cine sunt pilotii si, mai ales, cine este Michael Schumacher.

Urmatoarea cursa am vazut-o impreuna cu tata. Formula 1 devenea pentru mine de neratat. M-a cucerit de la primul sunet de motor, de la primul viraj.

Michael Schumacher

O pasiune pe care insa nu am avut cu cine sa o impartasesc in generala. Unei fete sa ii placa asta? Noroc cu tata. Si, mai apoi, cu colegii din liceu care stiau cu ce se mananca Formula 1 si cine este Schumi. Zilele de luni, de dupa weekend-urile cu cursa, erau animate de discutiile despre clasament, piloti si campionat. Vremuri frumoase.

Acum nu trece un weekend in care sa nu ma uit cu tata sau cu Andreea la curse.

***

Cand mai sunt mai putin de 36 de ore pana in 2014, Michael Schumacher se lupta pentru viata. El, care a sfidat moartea in fiecare cursa, timp de atatia ani. Asta este karma, destinul sau cum se mai numeste. Si nu e dreapta deloc!

Eu ii tin pumnii stransi tare, tare de tot!

#KeepFightingSchumi

Sursă foto.

Lasă un răspuns

