Puterea Social Media în 2013

Cei de la socialbakers.com au realizat un clip despre ce a însemnat Social Media în anul ce se apropie de sfârşit.

Cu Facebook rămânând cea mai utilizată reţea de socializare, acţiunile de marketing ale companiilor devin pe zi ce trece mai „sociale”. TV-ul a fost înlocuit de un procent din ce în ce mai mare cu Social Media. Totuşi, rata de răspuns la diferitele întrebări ale utilizatorilor trebuie îmbunătăţită din partea companiilor, doar 58% dintre ei interacţionând cu fanii.

Şi… ce mi-a plăcut cel mai mult anul acesta: poveştile spuse de branduri în SM prin filmuleţe care au devenit virale rapid. „Embrace Social Media and the customers will love you!” ca să îi citez pe realizatori. 🙂

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s