30 de zile pana la Craciun

Dragă Moşule,

Demult nu ţi-am mai scris la sfârşit de an despre mine şi despre dorinţele mele. Sper să ajungă la tine puţinele rânduri de azi. Aveţi net în Laponia, nu? 🙂

Cum o mai duci? Pregătirile cadourilor vor intra imediat pe ultima sută de metri, nu? Ce mai fac Rudolph şi ceilalţi reni? Dar Doamna Crăciun? Trebuie să fie foarte frumos acum acolo. De astăzi au anunţat la meteo că va ninge şi în România. Momentan în Braşov plouă, dar în Poiană cad deja fulgi de nea. Sper că vremea va fi una frumoasă totuşi, fără viscole: o ninsoare cu fulgi mari, deşi, care să se aştearnă domol pe pământ, ca în poveşti.

Apropo de poveşti, am văzut zilele trecute într-o librărie o carte minunată, ce mi-a adus aminte de copilărie. „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri” se numeşte. Reuneşte cele mai minunate scrieri despre Crăciun a 9 scriitori celebri. Parcurgând cuprinsul, am început să răsfoiesc în librărie povestirea „Viscol şi soare de Crăciun”, semnată de Elizabeth Gaskell. A fost una dintre preferatele mele în copilărie. De Charles Dickens şi Mark Twain nu mai are rost să spun nimic, poveştile lor magice vorbind de la sine. Ar trebui să o incluzi şi pe ea printre nenumăratele cadouri pe care le pregăteşti copiilor. Cei care îşi doresc cărţi, sigur vor fi încântaţi să descopere cum era sărbătorit Crăciunul pe vremuri.

Craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri

Cred că urmează partea în care vorbesc despre dorinţele mele, nu? Ce vreau eu de Crăciun? Îmi doresc un sfârşit de an liniştit, alături de cei dragi, pentru că ultima perioadă a fost destul de agitată pentru noi. Şi mai vreau mult de tot un Beagle, dar trebuie să negociezi asta cu ai mei, pentru că nu sunt de acord cu un căţel în apartament.

Crăciunul va avea poveşti minunate şi în acest an. Mult spor să ai în atelierul tău alături de spiriduşi. Întreaga lume te aşteaptă. 🙂

P.S: Dacă te-ai săturat de clasicele reclame de Crăciun, uite mai jos una care sigur te va binedispune. Let`s hoop that jingle. 😀

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă foto.

Lasă un răspuns

