Toyota a dat drumul competitiei Dream Car Art Contest

Dragi părinţi,

Pasiunile copiilor trebuie încurajate. Despre talentul la desen este articolul de astăzi. Vreau să vă îndemn să le puneţi imaginaţia la încercare, să le alimentaţi curiozitatea.

Din păcate, eu nu am talent la desen. Mi-aş fi dorit să am, să pot reda pe o foaie de hârtie tot ceea ce văd sau îmi imaginez. Să pot desena şi eu un om, nu un cerc şi 5 linii drepte pe post de cap, mâini şi picioare. Din această cauză, când eram mică, desenam în cărţile acelea cu modele gata făcute pentru a mă mândri alor mei că şi eu pot colora ceva. Pantera roz era cărticica cu desene preferată. 🙂

În generală, admiram desenele copiilor care participau la diverse concursuri de desen, expuse pe coridoarele şcolii. Voiam mult să desenez şi eu o lucrare care să fie aleasă într-o expoziţie. Dorinţa s-a îndeplinit în clasa a 5-a când profesorul de desen ne-a prezentat un proiect în care ne puteam înscrie. Proiectul avea tema: „Burcuş – câinele comunitar”. Ţin minte şi acum numele căţelului şi felul în care l-am desenat. M-am chinuit destul de mult să realizez o schiţă potrivită, insă eforturile mi-au fost răsplătite. Desenul a fost ales pentru expoziţie. Acela a fost momentul meu de glorie la desen.

Pentru copiii talentaţi, care adoră să combine culori şi să îşi lase creativitatea să zburde pe hârtie, vă prezint şi vă recomand, dragi părinţi, competiţia Dream Car Art Contest, organizată de Toyota.

Toyota a dat drumul competitiei Dream Car Art Contest 1

Anual, la acest concurs internaţional se înscriu copii din peste 70 de ţări. 2013 a fost cel de-al treilea an consecutiv când Toyota România a ajuns în marea finală cu 4 lucrări din categoria 12-15 ani. Ştefania Sandu (12 ani), Sorina Teodora Călinescu (14 ani), Iasmina Maria Receanu (14 ani) și Ciprian Gherghinoiu (14 ani) sunt cei patru tineri români câştigători care vor vizita Japonia.

Compania Toyota a dat drumul înscrierilor pentru competiţia din 2014 pe data de 15 noiembrie. Ca ambasador al competiţiei Dream Car Art Contest, vă îndemn să le povestiţi despre acest concurs piticilor voştri. Va fi o provocare pentru ei să îşi imagineze şi să deseneze maşina visurilor, însă cu siguranţă, vor fi încântaţi să se implice într-o activitate nouă şi interesantă, care să le aducă şi premii frumoase pe deasupra.

Data limită de înscriere în concurs a lucrărilor este 15 martie 2014. Mai multe detalii despre categoriile de vârstă, despre premii, despre criteriile de înscriere şi de validare găsiţi aici.

Toyota a dat drumul competitiei Dream Car Art Contest

Eu sunt foarte curioasă cum vor arăta maşinile în sezonul 2014. Succes! 😛

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă foto.

Lasă un răspuns

