Sa calatorim virtual prin Straja

Draga mea,

Am citit pe nerăsuflate ultimul tău email. Mă bucur nespus să vă ştiu pe toţi bine, sănătoşi şi fericiţi ca întotdeauna. Îmi pare bine să aud că veniţi în ţară în vacanţa de Crăciun. Trebuie neapărat să ne vedem. Avem atâtea de povestit. Vreau să îi revăd pe ai tăi pentru că mi-e tare dor de ei. Ai promis că Revelionul îl petrecem împreună, aşa că trebuie să începem pregătirile când ajungi aici. De abia aştept. 🙂

În ceea ce priveşte întrebarea ta referitoare la o staţiune frumoasă de schi din România, o să îţi povestesc experienţa noastră de la Straja, de acum 2 ani de zile. Pe atunci încă mai erai în ţară. Ţin minte că te-am întrebat dacă vrei să vii cu noi un weekend la schi, dar aveai planuri cu ai tăi în acea perioadă. Ei bine, am auzit de acea staţiune de la nişte rude. Au vorbit foarte frumos despre acel loc, astfel că am decis că trebuie să mergem în sejur la Straja. România are o sumedenie de locuri minunate, iar Straja este unul dintre ele.

Sa calatorim virtual prin Straja 1

După ce am stabilit locaţia, se punea problema cazării. Trebua să facem rezervare la o pensiune, dar nu ştiam la care. Aceleaşi rude ne-au indicat Vila Alpin, de 3 stele, la care au stat şi ei şi de care au fost mulţumiţi. Ca orice internaut din secolul XXI, am pus imediat mâna pe mouse şi am găsit site-ul vilei cu ajutorul Google. Documentarea cu privire la serviciile oferite de pensiune, la condiţii şi aspect, la preţuri şi la locaţia exactă erau extrem de importante. Trebuia să ne simţim bine, nu?

Am început călătoria virtuală cu rubrica „Despre noi”, de altfel şi pagina by default care apare după accesarea link-ului odată găsit în Google. Pentru mine este deosebit de important să ştiu cum se prezintă un brand, cum sunt alese cuvintele şi informaţiile care să-mi capteze atenţia şi să-mi stârnească interesul pentru mai multe informaţii. Am continuat apoi cu secţiunile „Promoţii”, pentru a vedea ce oferte şi discount-uri ne-ar avantaja în perioada dorită şi „Cazare”, pentru a afla numărul de camere şi de locuri în acestea.

Rubrica „Pârtii de schi” mi-a oferit o imagine de ansamblu asupra poziţionării celor 6 pârtii de schi şi informaţii preţioase cu privire la gradul lor de dificultate, la lungime şi la instalaţiile de urcare. Am zăbovit mai mult asupra „Galeriei foto” ca o iubitoare de imagini frumoase ce sunt. J

Secţiunile menţionate erau prioritare, după cum ţi-am scris şi înainte. La cât de bine te cunosc şi tu ai fi mers tot pe acestea la început. Informaţiile care ne-au convis să rezervăm un weekend de schi la Straja au fost cele legate de pârtii. Noutatea faţă de acel loc, faţă de acele pârtii, a avut câştig de cauză.

Weekend-ul a fost minunat. Straja ne-a încântat de la început cu priveliştea deosebită asupra munţilor Retezat. Vila Alpin este situată la cota 1400 m, la 50 m de telescaun, între cele două pârtii cu nocturnă. Printre facilităţi, pensiunea pune la dispoziţia turiştilor un restaurant propriu cu mâncăruri tradiţionale, un centru de închirieri echipament sportiv, un restaurant – bar de 70 locuri şi o sală de conferinţe de 60 locuri. Cea din urmă este complet echipată pentru evenimente, cursuri, training-uri sau team building-uri. Aerul proaspăt de munte, gazdele primitoare, activităţile organizate pentru turişti, distracţia pe pârtiile de schi au fost alegerea ideală pentru noi.

Sa calatorim virtual prin Straja 2

Dar o să îţi mai spun un mic secret. Nu îţi pot ascunde asta. Ştii că sunt un mic control freak, keen to details. Cu ochiul meu critic, am observat că site-ul Vilei Alpin mai are nevoie de îmbunătăţiri pe ici, pe colo. Pe scurt, ca să nu te plictisesc, îţi voi prezenta cele mai evidente puncte slabe ale site-ului, care mi-au sărit în ochi la o primă vedere.  Pe prima pagină, „Despre noi” mi-ar fi plăcut să citesc mai multe informaţii despre vilă, despre localitate, despre gazde, ceva familiar şi interesant. Partea de servicii tot de acolo, ar putea fi trecută ca o rubrică separată, alături de programul turistic de dedesubt. Turul virtual să fie amplasat mai sus, iar partea de articol de pe blog, să nu mai apară. Pentru cei mai puţin tineri şi obişnuiţi cu navigarea rapidă pe site-uri, informaţiile de pe prima pagină ar putea părea amestecate şi confuze. Simplitatea întotdeauna este o soluţie bună.

Nu văd rostul rubricilor „Sala conferinţă” şi „Restaurant”. Pozele de acolo oricum apar în „Galeria foto”, iar informaţiile pot fi trecute la „Servicii”. Secţiunii „Promoţii” îi poate fi schimbată aranjarea în pagină, deoarece mie personal, nu îmi place. În mare, cam acestea ar fi minusurile site-ului. Un punct tare este reprezentat de rubrica „Blog”, care totuşi mi-ar plăcea să fie actualizată cu articole mai des.

Orice produs sau serviciu are nevoie de o promovare bună. Site-ul companiei este una dintre cele mai folosite metode, astfel că trebuie să ofere o navigare uşoară şi toate informaţiile posibile. Le-am prezentat micile observaţii gazdelor şi le-am propus şi soluţiile. Au trecut pe „To do list” îmbunătăţirea site-ului.

Sa calatorim virtual prin Straja 3

Pentru un weekend sau o vacanţă de vis la munte, vila promite multe clipe de neuitat pentru oricine este dispus să se lase atras de frumuseţea peisajului din Meridionali. Noi cu siguranţă vom reveni în acest loc frumos. Tu ce zici? Vrei să petreci un cantonament la straja, acolo, pe pârtiile de schi? Haha, o să mă urăşti pentru cuvântul cantonament, nu? 😛

Te îmbrăţisez cu mare, mare drag.

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă imagini.

Lasă un răspuns

