Accesoriile handmade, pasiunea mea

Culoare. Fantezie. Zâmbet. Creativitate. Nostalgie. Imaginaţie. Prietenie. Entuziasm. Nuanţe. Idei. Frenezie. Curcubeu. Fericire. Pasiune. Vise. Iluzie. Ispită. Boem. Perseverenţă. Stil. Căldură. Profunzime. Aşa sunt eu.

Pasiunea mea mă urmează şi îmi colorează fiecare zi. Mie şi tuturor iubitorilor de frumos care mă susţin şi care îmi apreciază munca. Unele fete spun că lumea devine mai bună şi mai frumoasă atunci când fac shopping. Pentru mine devine mai veselă şi mai liniştită atunci când asociez culori şi materiale pe care le transform în accesorii vesele.

Îmi plac mult accesoriile handmade. Deţin o întreagă colecţie de coliere, broşe, cercei, inele şi papioane, care mai de care mai colorate şi mai creative. Orice ţinută are nevoie de o pată de culoare care să o scoată din anonimat. O zi ploioasă, întunecată devine mai veselă cu o broşă jucăuşă în piept. Orele trec mai uşor meşterind lucruri frumoase, din suflet. Oamenii zâmbesc mai mult când poartă o pată de culoare ce le face cunoscută personalitatea.

La un moment dat am fost întrebată ce iubesc. Răspunsul este simplu. Iubesc lucrurile mărunte ce îmi fac viaţa mai frumoasă. O discuţie, o carte nouă, un citat, un fel de mâncare, un desert, un articol, un zâmbet, o îmbrăţişare, o călătorie, o piesă de teatru etc.. Sunt mărunte, nu? Dar atât de pline de semnificaţie. Culorile, materialele, formele, modul de prindere, aspectul general al unei ţinute accesorizate, toate contribuie la frumuseţea mea, la frumuseţea noastră. Sunt lucruri de care nu ne dăm seama, dar care ne produc sentimente plăcute. Asta iubesc atunci când cos ceva, atunci când pictez.

Am menţionat şi mâncarea printre ele pentru că sunt o mică gurmandă. Vorba aia: „Good food, good life”. Ştiţi ce mi-a trecut într-o zi prin minte când mă plictiseam? Broşa de mai jos.

Accesoriile handmade, pasiunea mea

O altă plăcere de a mea. Micuţa broşă în nuanţe de verde, alb şi puţin galben o dedic companiei Delaco, care îmi oferă, prin produsele lor, zile savuroase, pline de inspiraţie în bucătărie. Un mod simplu de a exprima faptul că sunt un fan. O pasiune îmbinată în alta, cu alta sau cum vreţi să îi spuneţi. Explicaţia ar fi următoarea: Când eram mică nu mi-a plăcut laptele. În schimb, am devenit o mică fană a brânzeturilor, pe care mama mi le dădea pentru a suplimenta aportul de calciu. De atunci brânza este nelipsită din alimentaţia noastră. Sunt fan brânză, ce să îi fac? Iar produsele Delaco sunt preferatele mele. 🙂

Tu ce combinaţii amuzante de pasiuni ne poţi împătăşi? 🙂

Accesoriile handmade, pasiunea mea 1

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013!

Sursă foto: arhiva proprie.

Un comentariu

Lasă un răspuns

