Killer Queen, regina nonconformista

 În regat agitaţia este mare. Locuitorii aşteaptă cu nerăbdare să afle răspunsul reginei. Ziua de astăzi va avea însemnătate mare în istorie. Killer Queen îşi va alege regele.

Killer Queen domneşte peste regat de 4 ani, de la moartea părinţilor ei. A venit însă momentul să-l aleagă pe Killer King, dacă nu vrea să rămână fără tron. Asta este legea la noi în regat. Regele sau regina trebuie să se căsătorească în maxim 5 ani de zile de la urcarea pe tron. Eu i-am atras atenţia mai demult să deschidă ochii şi pentru altceva în afară de parfumuri, însă încăpăţânată cum este, nu mi-a luat sfaturile în seamă. Şi doar aceasta este meseria mea.

Am dat sfoară în regat şi mai departe cu privire la alegerea unui rege. Peţitori au fost întotdeauna destui, însă pe regina mea nu a interesat-o niciunul. Acum Killer Queen m-a însărcinat cu rezolvarea acestei probleme cât mai rapid şi mai simplu cu putinţă. Este sigură că voi face o treabă bună cu privire la metodele prin care va putea să aleagă peţitorul cel mai potrivit pentru a deveni rege.

Katy_Perry_Killer_Queen_Scent_Strip_R_ISO39L.indd

Mă uit la ea cum îşi face de lucru în laboratorul mic. Fiolele cu esenţe pentru peţitori sunt pregătite de ieri, însă ştiu că este emoţionată şi că astfel se mai relaxează înaintea unei zile grele.

– Regina mea, în faţa castelului s-a strâns o mulţime mare de locuitori pentru a îi vedea pe nenumăraţii peţitori cum îndeplinesc probele de foc la care îi vei supune.

– De nu ar exista acea lege, ce bine ar mai fi. Nu m-aş mai stresa atât. Însă supuşii mei au nevoie de o regină ce ţine la tradiţii, de o regină dornică să îi mulţumească prin acţiunile sale.

– Supuşii te vor respecta mult mai mult pentru asta. Le vei demonstra că îţi pasă de ei, că aşezi domnia mai presus de pasiunea pentru parfumuri.

– Mai enumeră-mi o dată cele 3 probe la care te-ai gândit. Sper să existe un bărbat care să treacă cu brio peste toate, la cât de exigentă te ştiu eu pe tine.

– Regina mea, în cadrul primei probe, peţitorii vor trebui să prepare cea mai delicioasă tartă cu fructe de pădure. Pentru că ţie îţi plac deosebit de mult dulciurile, aceasta este metoda perfectă de a îi tria încă de la început. Cei ce trec de această probă, vor merita interesul tău mai departe.

– Cum le aranjezi tu pe toate. Minunat. Cea de-a doua?

– Vor trebui să ghicească răspunsul la o ghicitoare. Cel corect este „Celosia”, planta ta preferată. Pentru a trece mai departe, trebuie să ştie informaţii despre pasiunile tale, despre ce îţi place şi ce nu. Corect, regina mea?

– Corect. Mai departe.

– Ultima probă este asociată cu pasiunea ta pentru parfumuri. Cei rămaşi în competiţie vor trebui să asocieze o esenţă de parfum cu personalitatea ta. Fiolele le-ai pregătit de ieri aşa cum te-am rugat. Ei bine, acela dintre peţitori care va da răspunsul corect, sigur este alesul.

– Sunt curioasă dacă o să ghicească vreunul dintre ei esenţa de praline, preferata mea. Ţi-am mai povestit eu cât de complicat a fost să o prepar.

– Mă bucur că probele ţi se par potrivite. Cred că este timpul să mergem, să declarăm deschisă competiţia.

– Ai dreptate. Hai să îl alegem pe Killer King!

Şi regina voastră este la fel ca a mea?

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă imagine.

Lasă un răspuns

