Solutiile zanelor impotriva cosurilor

Acea dimineaţă a început foarte prost. Nu era de ajuns că surorile vitrege râdeau de ea, o batjocoreau şi îi făceau viaţa grea. Nu. Trebuia să apară la orizont şi un coş în frunte care îi alungă Cenuşăresei puţina bună dispoziţie cu care s-a trezit. „Ce o să mai râdă de mine acum. În plus, nu am nicio şansă să ajung la balul din această seară de la castel. Ce să mă fac? Fix azi trebuia să îmi apară coşul ăsta. Nu mai putea aştepta şi el măcar o zi.”

Toată ziua Cenuşăreasa a fost arătată cu degetul de cele două surori vitrege. Ocupată să le pregătească ţinutele pentru bal, ea nu a avut timp să mai încerce să facă ceva pentru ea, să trateze cumva acel coş. Seara, după ce toţi ai casei au plecat, nu mai avea timp şi pentru ea, astfel că s-a dat bătută. Urmau să mai fie organizate şi alte baluri la castel şi va merge atunci cu siguranţă. Gândindu-se la viitor, Cenuşăreasa noastră avu parte de o surpriză. Ca prin farmec, Zâna cea Bună apăru în odaie.

„ – Nu mai fi supărată, Cenuşăreasă dragă. Voi face imediat o vrajă ca să te scap de acel coş.”

Vraja nu avu însă niciun efect. Dimpotrivă. Pe faţa Cenuşăresei mai apăru un coş, situat atent pe bărbie.

„ – Of, acum chiar voi rata balul minunat ce putea să aducă puţină fericire viaţii mele nefericite.”

Zâna cea Bună îşi dădu seama că are nevoie de ajutor. „ – Coşurile astea au devenit imune la orice vrajă şi pot face mai mult rău dacă nu ştiu vraja perfectă pentru contracararea lor.” Şi-a adus aminte că făcuse cunoştinţă mai demult cu o zână numită Ana Aslan care crea poţiuni pentru frumuseţe. Cremele de mâini, de faţă sau serurile pentru păr erau apreciate de toţi locuitorii din regat. Multe poţiuni binefăcătoare mai făcea ea.

„ – Mi-a zis că, atunci când voi avea nevoie de serviciile ei, să recit cele 2 versuri de pe cartea de vizită pe care mi-a dat-o”, mai adăugă Zâna. „ – Stai puţin să o găsesc. Aşa. Să vedem ce spun versurile: Sănătatea pielea este de valoare, Cu poţiunile mele poţi fi fermecătoare.”

În secunda următoare, Ana ASlan se afla în carne şi oase în camera Cenuşăresei.

„ – Doamna Ana, am nevoie de o poţiune fermecată care să facă dispărute coşurile rapid. Nu mă pot prezenta aşa la bal. Vrăjile zânei mele bune nu au avut efect, iar dumneata eşti  singura mea speranţă acum.”

„ – Ai noroc. Recent am brevetat o gamă magică de poţiuni împotriva coşurilor. Am denumit-o Gerovital Plant Stop Acnee. Îţi recomand gelul spumant antimicrobian, crema purificatoare şi batonul corector pentru problema ta. Tot ce trebuie să faci este să le foloseşti, în mod regulat, iar coşurile vor dispărea. În seara aceasta, îţi voi face o vrajă de mascare a coşului, care va ţine, însă, doar câteva ore.”

Solutiile zanelor impotriva cosurilor

„ – Mulţumesc mult de tot. Doamna Ana, faceţi adevărate farmece.”

„ – Nu uita. Când orologiul va bate ora 12.00, trebuie să pleci de la castel.”

***

La bal, Cenuşăreasa a fost, bineînţeles, senzaţia serii. Cu ţinuta pregătită de Zâna cea Bună a întors toate privirile, plină de farmec. Prinţul a dansat doar cu ea până la ora 12.00. Înainte să se facă nevăzută, Cenuşăreasa a strecurat batonul corector pentru coşuri în buzunarul acestuia. Să îi fie de folos pentru că avea şi el un coş.

 

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă imagine.

Lasă un răspuns

