Pentru ca baietilor le place sa se joace de-a Batman

În jur totul este pustiu, rece, mohorât. Costumul negru îmi oferă camuflarea perfectă. Mă aflu într-un vechi complex de depozite şi stau la pândă. Jokerul trebuie să apară să facă schimbul de bani cu Don Costa, cel mai periculos dealer de arme din oraş. Gotham City trebuie salvat de corupţie, de crime şi de tâlhărie, de toate scursurile societăţii. Eu, Batman, trebuie să îi opresc pe cei care se abat de la lege, cu preţul vieţii. Verific ceasul. Încă 10 minute şi vor fi aici. Totul este pregătit pentru ca ei să-mi cadă în plasă. Voi salva oraşul şi le voi reda oamenilor speranţa.

Ce se aude? Un telefon? Dar nu este nimeni aici, iar al meu este pe silent. De un…

– Omule, ţi-am spus că nu ai voie cu telefonul în camera de testare. De câte ori să mai întrerupem jocul?

– Scuze băieţi, nu mi-am dat seama că îl am în buzunar.

– Datorită nouă, viitorul jocurilor online se va schimba radical. Hai să nu mai facem greşeli de începători şi să îi dăm înainte cu testele, bine?

Cam aşa decurge o zi obişnuită din viaţa mea.

Fac parte dintr-o echipă ce va revoluţiona lumea jocurilor video. Gamerii vor putea pătrunde cu adevărat într-o altă realitate, prin intermediul hologramelor şi a mijloacelor augmentate. Nu vor mai sta în faţa calculatorului sau în faţa consolei, vor pătrunde cu adevărat în mijlocul acţiunii şi îşi vor depăşi limitele. Sună SF, ştiu, dar de aceea suntem noi aici. Cei mai buni specialişti din domeniu lucrează pentru a le oferi jucătorilor adevărata experienţă din mediul virtual. Când un jucător va dori să se joace, tot ce va trebui să facă va fi să apese un buton care îl va transpune în pielea personajului principal, într-o realitate virtuală continuă 3D. Gândeşte-te la camera ta. Ea se va materializa în spaţiul de joc şi va trebui să îl câştigi. Sună geeky, nu?

Ca orice gamer înrăit, mă joc de fiecare dată când am ocazia. De când ne-am apucat de proiect, jocul este şi mai important pentru că în acest fel analizăm plusurile şi minusurile lor, pentru a ştii pe ce să ne axăm în materie de grafică şi acţiune. Ultimul joc apărut, „Batman: Arkham Origins” este demenţial. Nu m-am oprit până nu l-am câştigat.

Îmi amintesc cu plăcere de perioada din copilărie când mă jucam Super Mario, pe acele calculatoare mari, care acum par dintr-o altă lume. Cine s-ar fi gândit că tehnologia va evolua atât de rapid, iar jocurile video vor ajunge să reprezinte o a doua realitate pentru gameri? Sunt fan Batman de când mă ştiu. Am toată colecţia de benzi desenate, am văzut şi revăzut toate filmele făcute vreodată, deţin nenumărate obiecte ediţie limitată ce au legătură cu el, iar de Halloween vă puteţi da seama în ce erou mă costumez.

Vă ofer şi câteva ponturi. Este esenţial ca PC-ul tău să aibă o placă video de foarte bună calitate. Am schimbat-o pe ultima (un model nVidia Gainward GeForce GTX 650), cu una ATI  Sapphire Radeon, ce a devenit preferata mea instantaneu. Nimic nu se compară cu experienţa interactivă a acţiunii, cu imaginile clare şi impecabile pe care o placă video ATI o oferă. Ca să nu mai amintesc de afişajul multi-display care suportă până la 3 monitoare pentru o perspectivă de gaming incredibilă.

Cele mai bune plăci video apar primele la MediaDOT, un magazin online ce echipează gamerii de la A la Z cu ultimele device-uri în materie de calculatoare şi jocuri video. De asemenea, pentru orice nelămuriri aveţi cu privire la produsele lor, puteţi intra cu încredere pe forumul componente/gaming MediaDOT dedicat utilizatorilor.

Pentru ca baietilor le place sa se joace de-a Batman

Gameri de pretutindeni, închei aici prima postare referitoare la un nou capitol din istoria jocurilor video. Mă mai bag acum la un joc pentru că trebuie să descopăr câteva detalii pentru mâine la muncă cu privire la armele pe care le utilizează Batman. Până la următorul post, nu uitaţi: „We never settle”.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Sursă imagine.

Lasă un răspuns

