Tu iti aduci aminte de perioada Tom & Jerry?

Când eu şi Andreea, sora mea, eram mici, dimineţile zilelor de sâmbătă şi de duminică erau dedicate desenelor animate.  Bineînţeles, Tom şi Jerry reprezentau capul de afiş în materie de personaje animate. Ţin minte că într-un an, pe 1 ianuarie, cei de la Cartoon Network au difuzat un maraton cu acea ocazie şi nu ne-am dezlipit ochii de la tv toată ziua. Atât de tare ne plăceau Tom şi Jerry. Era pe vremea când desenele de pe Cartoon Network nu erau dublate, când nu era isteria cu prostia de Hannah Montana şi alte seriale marca Disney pentru copii.

Tu iti aduci aminte de perioada Tom & Jerry

Acum câteva zile, am dat peste un video foarte drăguţ, ce mi-a adus aminte de momentele copilăriei. Orchestra John Wilson interpretează în Royal Albert Hall din Londra o piesă ce pune cap la cap o parte din coloana sonoră din Tom şi Jerry. Ascultând mini-concertul de mai jos, în mintea mea se derulează scene din desenele animate la care mă mai uit şi acum câteodată, când mai lenevesc în pat, în weekend-uri şi dau peste ele la tv.

Îi văd cum se fugăresc, cum plănuiesc unul împotriva celuilalt atacuri, mi-l imaginez pe Spike şi pe ăla micu`, Tyke, cum încearcă să profite de un picnic în natură, dar sunt constant deranjaţi de cei doi duşmani. :))

 

Mie mi-au făcut ziua mai frumoasă şi mi-au adus zâmbetul pe buze.

Audiţie plăcută! 🙂

Sursa foto.

Lasă un răspuns

