Răzbunarea românilor este dulce!

Cu siguranţă aţi auzit de campania ROM Autentic „Bucharest not Budapest” şi de toată vâlva creată în Social Media în jurul ei. Din 19 septembrie, compania ne demonstrează încă o dată că are curaj să întreprindă o altă campanie de folos României şi locuitorilor săi. ROM doreşte răzbunarea. Dulce, că nu poate fi altfel venind din partea unor biscuiţi delicioşi, cu gust autentic de rom. 😀

De la ce au pornit?

 „Românii sunt foarte creativi. De fiecare dată când avem o idee, altcineva se îmbogăţeşte de pe urma ei.” Pornind de la acest insight, ROM Autentic a plănuit răzbunarea îndelung aşteptată. Conform companiei, americanii s-au inspirat din oina românească şi au inventat baseball-ul, devenit sport naţional ce face milioane de dolari pe seama noastră.

Neputând rămâne indiferenţi la această problemă, dar şi la alte invenţii ale românilor care au fost însuşite de alţii (avionul cu reacție, insulina, stiloul sau rucsacul zburător), suntem încurajaţi să semnăm o petiţie ce are drept scop românizarea baseball-ului. Cum anume? Ei bine, prin intonarea imnului României măcar la unul dintre meciurile oficiale din Statele Unite şi îmbrăcarea majoretelor în costum popular românesc.

Totul face parte din campania „Răzbunarea este dulce!”.

Petiţia poate fi semnată până în data de 10 octombrie. Nu este menţionat numărul de semnături care trebuie strânse. Momentan, 1184 de români au semnat-o! Scrisoare va fi înaintată după această dată, Ligii Americane de Baseball, împreună cu un CD cu imnul României în transcriere fonetică și un costum popular. Musai de auzit şi de văzut. :))

Doar o strategie de imagine

Campania este una extrem de simpatică şi de curajoasă, însă, în afară de o altă strategie de marketing şi PR pentru ROM Autentic, mă îndoiesc de un rezultat pozitiv din partea americanilor cu privire la ea. Să fim serioşi.  Ce reacţie vor avea când vor primi petiţia? Care, între noi vorbind, consider că ar trebui să aibă multe, multe voturi din partea românilor pentru a demonstra că ne pasă de oină.

Mai jos este un filmuleţ ce prezintă primele reacții ale americanilor la auzul inițiativei ROM Autentic. Cum este şi normal, newyork-ezii sunt în plop şi plopu-n aer.

Cu un nou mesaj puternic, ce face diferenţa faţă de alte campanii de comunicare, compania ROM trebuie felicitată pentru iniţiativă şi implementare. Rămâne însă de văzut ce reacţie vor avea americanii. Le mai temperăm puţin din aroganţă? 😛

 

Anunțuri

2 comentarii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s