De ce „The Big Bang Theory”?

Îmi place să mă uit la seriale care au încheiat filmările. Pur și simplu nu vreau să aștept să apară `nșpe mii de episoade toamna și primăvara, când se reiau filmările.  Știu, știu, e bun și suspansul uneori. Oricum, nu am cum să scap de tumultul de informații proaspete şi interesante din Social Media cu privire la ultimele seriale apărute, la episoadele recente, aşa că mă apuc inevitabil de altele. Şi apoi aştept. :))

Cu nerăbdare aştept şi sezonul 7 din „The Big Bang Theory”. 😀

De ce „The Big Bang Theory”

Pe 26 septembrie va avea loc Season Premiere. Cu ai lui geeks, fizicieni iubitori de benzi desenate, Star Trek și jocuri video, Penny, actrița wanna-be, Bernadette şi Amy. Pe scurt: 20 de minute de genialitate.

Un sitcom simpatic, foarte bine realizat, câştigător a mai multor premii Emmy. Pentru mine, niciun serial de comedie nu va întrece „Friends”, însă, în prag de sezon 7, pentru „The Big Bang Theory” am doar cuvinte de laudă.

De ce TBBT? Uite de ce:

 

Sursa gifs.

Sursa foto.

Lasă un răspuns

