Dezamagitoare noua reclama HTC cu Downey Jr.

Nu sunt fan HTC, dar am vrut să văd ad-ul realizat de companie, în care apare Robert Downey Jr. „Here`s the Change”, noua campanie de 1 miliard de dolari pentru telefoanele HTC. Un spot care, însă, nu mi-a plăcut.

Din câte am observat, fanii Robert Downey Jr. adoră noua reclamă. Pentru că de, idolul lor apare în ea promovând noul HTC One Max. Sigur vor mai creşte astfel vânzările.

Eu însămi îl ador pe Robert, însă nu m-a dat pe spate interpretarea lui: prea rigidă, aproape o combinaţie între mai multe roluri în care a jucat de-a lungul timpului. Mă aşteptam la ceva diferit de stilul său inconfundabil, dar se pare că exact pe asta a mizat compania.

Dezamagitoare noua reclama HTC cu Downey Jr.

Conceptul reclamei s-a vrut a fi unul simplu: asocierea folosirii telefonului cu diverse situaţii care formează acronimul HTC. Au apărut astfel scene referitoare la „Humongous Tinfoil Catamaran”, „Hipster Troll Carwash” sau „Hold This Cat”. El, conceptul, este unul ok, doar că implementarea şi interpretarea nu îi aduce acel wow la care m-aş fi aşteptat.  Plus că durează cam mult.

Cu toate că părerile sunt împărţite, pare-se că Downey Jr. a semnat un contract pe 2 ani de zile cu această companie. Sunt curioasă cum vor fi noile reclame.

Ce părere aveţi despre spot?

Sursa foto.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s