Filme cu si despre PR, marketing si publicitate (2)

Să continuăm cu lista de filme despre PR, publicitate şi marketing începută într-un articol trecut.  Săptămâna aceasta am ales următoarele ecranizări:

9. Chicago – 2002

Un musical câştigător la Oscar, un Richard Gere ce joacă rolul de PR Manager pentru două cântăreţe aflate la un pas de închisoare, un oraş de legendă.

 

 

10. We bought a Zoo – 2011 

Bazat pe fapte reale, filmul prezintă lupta unui tată care doreşte să înceapă o nouă viaţă după moartea soţiei. Casa pe care o cumpără vine la pachet cu o grădină zoologică. Curând, apar probleme de natură financiară pe care acesta încearcă să le rezolve cu ajutorul angajaţilor grădinii zoo.

11. Jersey Girl – 2004  

Ollie Trinkie se bucură de succes atât pe plan profesional, în publicitate, cât şi pe plan personal. Însă, după ce soţia sa moare acesta este nevoit să devină un tată responsabil, ce trebuie să găsească un echilibru între jobul iubit şi Gertie, fetiţa sa.

12. Man of the Year – 2006

Un studiu de caz despre o campanie politică de succes.  Un film ce dărâmă stereotipul politicianului serios. Robin Williams dă viaţă unui personaj ce evită speech-urile monotone, plictisitoare şi le transformă în ahow-uri amuzante.

13. The Devil wears Prada – 2006

Deşi pare un film menit fashionistelor, această ecranizare aduce în prim-plan realitatea din interiorul redacţiei unei reviste glossy de modă. Nu totul este atât de roz cum pare din exterior. Filmul dezvăluie secrete din industrie odată cu evenimentele pe care le trăieşte personajul principal, o tânără angajată ce nu are nicio legătură cu moda, interpretată de Anne Hathaway.

14. Crazy people – 1990

Arogantul Dudley Moore lucrează în advertising. Atinge, însă, o perioadă în care duce lipsă de idei măreţe. Ultimul slogan, „Volvos, Yes they are boxy, but they’re safe”, îl trimite direct într-o instituţie psihiatrică. Ajuns acolo, Dudley îşi găseşte inspiraţia la ceilalţi pacienţi, iar noile reclame ating succesul.

15. Bliss – 1985

Când Harry Joy, ad executive, suferă un atac de cord, acesta se trezeşte doar să descopere că reclamele lui omoară oameni. Lucrurile în viaţă, la fel ca şi cele din reclame, nu sunt întotdeauna ceea ce par, iar Harry descoperă cu durere acest fapt.

16. How to Get Ahead in Advertising – 1989

Două capete sunt mai bune decât unul singur. Vă sună cunoscut, nu? Obsedat să creeze sloganul perfect pentru o cremă acneică revoluţionară, Dennis Bagley descoperă acest lucru pe pielea lui. La propriu.

Vizionare plăcută! 😀

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s