Bucharest not Budapest – noua campanie ROM Autentic

ROM Autentic o face din nou!

După campania Româniisuntdeştepti, brandul românesc ne încântă iar cu o idee mişto, menită să diferenţieze capitala noastră de cea ungară. Motivul? De-a lungul timpului au fost făcute prea multe confuzii, atât din partea artiştilor străini care au concertat la noi în ţară, cât şi din partea turiştilor care au confundat Bucureştiul cu Budapesta, în cadrul unor călătorii.

Campania Bucharest not Budapest pune la dispoziţia utilizatorilor un add-on, disponibil atât pentru Google Chrome, cât şi pentru Firefox, aplicaţie destinată să pună capăt confuziei dintre cele două capitale. Odată instalată, la fiecare apariţie a oraşului „Bucureşti” în urma diverselor căutări, va fi specificată automat diferenţa dintre cele două capitale: „not Budapest”.

Bucharest not Budapest – noua campanie ROM Autentic

Pe lângă blog, campania beneficiază de un filmuleţ de prezentare, creat de către cei de la McCann Erickson Romania, video devenit viral în scurt timp de la postarea pe Youtube şi de  outdoor-uri la intrarea şi ieşirea din Bucureşti.

De asemenea, ROM Autentic prezintă o galerie a celor mai importante confuzii pe blog. De la gafa majoră a celor 400 de suporteri spanioli care au aterizat la Budapesta în loc să fie prezenţi pe National Arena la meciul cu Athletic Bilbao şi până la salutările celor de la Metallica sau Iron Maiden adresate vecinilor la început de concerte.

Don`t be a citizen of Wrongaria! End the confusion!

Sursa foto.

Anunțuri

2 comentarii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s