Cum a fost la Arteroportul Fatzada 2013

22 iunie. A doua zi de Fatzada 2013. Festivalul de Artă şi Cultură Urbană FATZADA.

Am făcut (încercat să fac, mai bine zis :D) baloane uriaşe din săpun, am jucat badminton, am admirat avioanele expuse în Piaţa Sfatului, am privit cerul pentru a fi uimită de cât de bine se simt în aer săritorii cu paraşuta, am fost încântată de demonstraţiile piloţilor, am stat cu încă 15 oameni sub un cort când a început ploaia pentru a îi asculta pe cei de la The Others. 😀

După ziua de ieri: vreau să sar în tandem cu paraşuta pentru a scăpa de frica de înălţime şi să joc squash. 😀

Nouă ne-a plăcut la Fatzada. Mult. Fă o plimbare până în Piaţa Sfatului. Mai este şi azi o zi. 😀

Cum a fost la Arteroportul Fatzada 2013  1 Cum a fost la Arteroportul Fatzada 2013  2 Cum a fost la Arteroportul Fatzada 2013  3 Cum a fost la Arteroportul Fatzada 2013

Lasă un răspuns

