Sticla de gheaţă – Experienţa Coca-Cola din această vară

Hai să facem un exerciţiu de imaginaţie: Plină vară. Căldură mare, moncher. Eşti la mare alături de prietenii tăi. Valurile albastre aduc pe plajă scoici strălucitoare. Vântul adie uşor, iar mirosul mării te învăluie. Îţi este sete. Deschizi mini-lada frigorifică şi te serveşti cu o sticlă de Coco-Cola. Faţă de sticla cu care te-ai obişnuit deja, aceasta este aparte, muuuult mai specială: este realizată cu totul din gheaţă.

După Campania Sharing Can, brandul Coca-Cola o face din nou. Când ai mai băut suc dintr-o sticlă de gheaţă? Pe răspunsul la această întrebare mizează vara aceasta cei de la Coca-Cola, pe experienţa unică a consumatorului. Ce mai are special noua sticlă? O brăţară roşie cu logo-ul Coca-Cola de care să o ţii pentru a nu îţi „îngheţa” mâna şi care îţi rămâne suvenir după. 🙂

Sticla de gheata - Experienta Coca-Cola din aceasta vara

Eu o consider o mişcare genială de marketing: guerrilla advertising amestecată cu partea eco friendly de ambalare. Pentru o vară uităm de dozele goale de suc, pentru că noua sticlă se topeşte între degete şi nu mai rămâne nici urmă de gunoi pe plajă.

Enjoy the little things. Enjoy the melting bottle of Cola. 😀

 

Sursa foto.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s